Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície

Tento blog nadväzuje na môj minulý video blog o kľúčových aspektoch online marketingu, ktorý sa venoval návratnosti investície v rámci online marketingu a toho čo je dôležité všeobecne, aby benefitovali všetky zúčastnené strany – teda spokojnosť zákazníka a kvalitný online marketing, ktorý neodradí. Dnes to bude venované hlavne výhodnosti v rámci tejto metriky v rámci rôznych typov spoluprác, aby som už danú tému dokončil. Pokračovať v čítaní „Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície“

Návratnosť investície a orientácia na zákazníka v rámci online marketingu

Pripravil som si pre vás môj videoblog, ktorý som dal na jeden pokus bez prípravy a bez úpravy po, tak sa nezľaknite. Riešim v ňom dva základné problémy, ktoré sa dotýkajú nás všetkých – zákazníkov, marketérov a aj firmy, ktoré chcú v online priestore podnikať. Pokračovať v čítaní „Návratnosť investície a orientácia na zákazníka v rámci online marketingu“

Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Dnešný blog zameriam na to, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Pokračovať v čítaní „Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate“