Ako môže pomôcť SEO startupom alebo malým podnikateľom

Kladiete si otázku, ako využiť SEO, ak začínate v podnikaní? Odpoviem na to, kde sa oplatí SEO využiť, ak ste startup alebo menšia firma. Nechcem tým povedať, že je to jediné, na čom záleží. Je však dobré vedieť o možnostiach, ktoré vedia výrazne naštartovať podnikanie. V článku priblížim, na čo z pohľadu SEO nezabudnúť pri reklamnej online kampani alebo realizácii obsahovej stratégie.

Pokračovať v čítaní „Ako môže pomôcť SEO startupom alebo malým podnikateľom“

Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Dnešný blog zameriam na to, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Pokračovať v čítaní „Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate“

Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia.

Pokračovať v čítaní „Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete“

Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?

Rozmýšľate ako svoj web alebo online biznis posunúť vpred. Váš známy vám odporučil SEO ako jednu z možností alebo ste našli zaujímavý článok o tom, ako vám optimalizácia pomôže. Navyše ste o tom začali rozmýšľať? Tak tento článok je práve pre vás. Prvá rada znie, zabudnite na SEO a myslím to úplne vážne.

Pokračovať v čítaní „Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?“

Analýza kľúčových slov a koncept tém vhodný pre eshopy

V tomto článku rozpíšem nielen základné informácie o analýze kľúčových slov, ktorá nám umožní spoznať zákazníka, jeho potreby a prípadný zámer. Spomínam aj koncept tém, ktorý sa hodí hlavne pre začínajúce eshopy. Tie sa často trápia s tým ako merať výsledky a návratnosť investícií alebo práce investovanej do jednotlivých kanálov.  Miesto zameriavania sa na množstvo „longtail“ výrazov, ktoré je komplikované a nákladné vyhodoncovať, sa môžem zamerať len na dané okruhy, ktorých výkon viem jednoducho merať. Pokračovať v čítaní „Analýza kľúčových slov a koncept tém vhodný pre eshopy“