Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Dnešný blog zameriam na to, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Pokračovať v čítaní „Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate“

Mikrostránky a ich plusy pre online podnikanie

V online marketingu môžu byť jednou so súčastí online kampaní alebo celkovej stratégie aj mikrostránky alebo mini webové stránky. No nie vždy sú pre nás výhodné alebo nie sú správnym riešením na ceste k dosiahnutiu cieľa. Ponúkajú výhody, ale zároveň môžu byť príťažou pri nesprávnom použití. Je dôležité vedieť kedy ich použiť, a práve tomu sa venujem v tomto blogu. Pokračovať v čítaní „Mikrostránky a ich plusy pre online podnikanie“

Štruktúra URL adresy? 8 tipov na čo nezabudnúť

URL – hypertextový odkaz je základným prvkom webovej stránky a pri akomkoľvek webovom projekte zohráva dôležitú súčasť. URL prepája webové stránky a zdroje na internete. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. V tejto oblasti by sa mali vedieť orientovať nielen firmy, ktoré sa venujú vývoju webových stránok alebo internetových riešení. Je to vhodné aj pre blogerov, médiá na internete a firmy, ktoré si webovú stránku nechávajú vytvárať, teda klientov. Tí by mali vedieť, čo majú od dobre spraveného webu očakávať. Na Slovensku je stále veľa internetových obchodov a webových stránok s nesprávnym tvarom, čitateľnosťou alebo štruktúrou URL adries. Príde mi to ako menšia záhada – po toľkých rokoch, čo sú základné veci známe a na internete neustále opakované. Preto je vždy dobré mať na pamäti to, na čo pri tvorbe skvelých URL adries nesmieme zabudnúť. Pokračovať v čítaní „Štruktúra URL adresy? 8 tipov na čo nezabudnúť“