Ako môže pomôcť SEO startupom alebo malým podnikateľom

Kladiete si otázku, ako využiť SEO, ak začínate v podnikaní? Odpoviem na to, kde sa oplatí SEO využiť, ak ste startup alebo menšia firma. Nechcem tým povedať, že je to jediné, na čom záleží. Je však dobré vedieť o možnostiach, ktoré vedia výrazne naštartovať podnikanie. V článku priblížim, na čo z pohľadu SEO nezabudnúť pri reklamnej online kampani alebo realizácii obsahovej stratégie.

Pokračovať v čítaní „Ako môže pomôcť SEO startupom alebo malým podnikateľom“

Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície

Tento blog nadväzuje na môj minulý video blog o kľúčových aspektoch online marketingu, ktorý sa venoval návratnosti investície v rámci online marketingu a toho čo je dôležité všeobecne, aby benefitovali všetky zúčastnené strany – teda spokojnosť zákazníka a kvalitný online marketing, ktorý neodradí. Dnes to bude venované hlavne výhodnosti v rámci tejto metriky v rámci rôznych typov spoluprác, aby som už danú tému dokončil. Pokračovať v čítaní „Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície“

Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Dnešný blog zameriam na to, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Pokračovať v čítaní „Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate“

Adwords vs Facebook, ktorý z nich je výhodnejší pre biznis

Nevyhadzujte peniaze len na Adwords! Zaplatíte agentúre, Google a len málo sa vráti, čo ste investovali? Je Facebook reklama častokrát najvýhodnejšia investícia? Áno, funguje to a predáva. Zisky pri Google Adwords v rámci ecommerce alebo iného segmentu môžu byť naozaj zaujímavé, ak PPC reklamu máte dobre nastavenú a optimalizujete ju na lepší výkon. No vždy sa treba zamyslieť, či neexistuje niečo výhodnejšie? V tomto článku popíšem, prečo Adwords alebo iná PPC reklama nie je vždy výhodná a je potrebné vedieť, kedy sa oplatí.

Pokračovať v čítaní „Adwords vs Facebook, ktorý z nich je výhodnejší pre biznis“

Ako zarábať na internete a prečo to nie je vždy výhodné

Tento článok nebude úplne o marketingu, ale týka sa online. V poslednej dobe často vidím články, ktoré vytvárajú na internete ilúziu o tom, ako ľahko sa dá na internete zarobiť prostredníctvom blogovania alebo zapojenia sa do rôznych reklamných sietí s vlastným webom. Zarobiť sa dá, ale ľahké to nie je a teda ani veľmi efektívne. Pokračovať v čítaní „Ako zarábať na internete a prečo to nie je vždy výhodné“

Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?

Rozmýšľate ako svoj web alebo online biznis posunúť vpred. Váš známy vám odporučil SEO ako jednu z možností alebo ste našli zaujímavý článok o tom, ako vám optimalizácia pomôže. Navyše ste o tom začali rozmýšľať? Tak tento článok je práve pre vás. Prvá rada znie, zabudnite na SEO a myslím to úplne vážne.

Pokračovať v čítaní „Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?“