Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia.

Pokračovať v čítaní „Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete“

Štruktúra URL adresy? 8 tipov na čo nezabudnúť

URL – hypertextový odkaz je základným prvkom webovej stránky a pri akomkoľvek webovom projekte zohráva dôležitú súčasť. URL prepája webové stránky a zdroje na internete. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. V tejto oblasti by sa mali vedieť orientovať nielen firmy, ktoré sa venujú vývoju webových stránok alebo internetových riešení. Je to vhodné aj pre blogerov, médiá na internete a firmy, ktoré si webovú stránku nechávajú vytvárať, teda klientov. Tí by mali vedieť, čo majú od dobre spraveného webu očakávať. Na Slovensku je stále veľa internetových obchodov a webových stránok s nesprávnym tvarom, čitateľnosťou alebo štruktúrou URL adries. Príde mi to ako menšia záhada – po toľkých rokoch, čo sú základné veci známe a na internete neustále opakované. Preto je vždy dobré mať na pamäti to, na čo pri tvorbe skvelých URL adries nesmieme zabudnúť. Pokračovať v čítaní „Štruktúra URL adresy? 8 tipov na čo nezabudnúť“