Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície

Tento blog nadväzuje na môj minulý video blog o kľúčových aspektoch online marketingu, ktorý sa venoval návratnosti investície v rámci online marketingu a toho čo je dôležité všeobecne, aby benefitovali všetky zúčastnené strany – teda spokojnosť zákazníka a kvalitný online marketing, ktorý neodradí. Dnes to bude venované hlavne výhodnosti v rámci tejto metriky v rámci rôznych typov spoluprác, aby som už danú tému dokončil.

Vo video blogu sa venujem niekoľkým možnostiam spolupráce spolupráce medzi dodávateľom služby (živnostník, agentúra) a zadávateľom (firma, občianske združenie, …) v online marketingu, či reklame online. Venujeme sa hlavne návratnosti investície z nich, aj keď nie vždy sa dá paušalizovať, za mojich viac ako 10 rokov skúseností s online sa mi to väčšinou potvrdilo. Rozoberám v ňom tieto spolupráce:

  • „On demand“ jednorázová alebo krátkodobá spolupráca
  • Spolupráca v rámci kampane (zameranie na krátkodobé KPI / ciele)
  • Dlhodobá spolupráca (zamerané na dlhodobý rast zisku)
  • „In house“ spolupráca

Samozrejme je to len môj názor a uvítam ten váš v komentároch pod blogom. Prajem úspešný deň.

Súvisiace články