Služby

Na základe mojich dlhoročných skúseností a aktuálnych projektov viem ponúknuť poradenstvo a služby v rámci online – marketing, SEO a inbound marketing, zlepšovanie konverzného pomeru a iných.  Tie pomôžu jednotlivcom alebo firmám zistiť, či ich aktivity online sú efektívne a kvalitne realizované, či stratégia, ktorú aplikujete na online nemôže byť lepšia v rámci toho istého rozpočtu.

Naozaj nemôžete za rovnaký rozpočet získať lepšie výsledky online? Nechajte si to preveriť, či vaša agentúra alebo odborníci postupujú podľa najnovších postupov alebo na niečo dôležité nezabudli. Okrem nezávislého pohľadu získate prehľa o tom aké chyby vás oberajú o zisk alebo kde zlyháva online marketingová stratégia.  Na základe analýz stavu, podkladov a zhodnotenia aktivít viem vypracovať návrhy na zlepšenie, úpravy na stránke alebo prípadnu online marketingovú stratégiu, k dosiahnutiu vyššieho predaja, vyššej návštevnosti, nových kontaktov, čítanosť článkov alebo iných cieľov.

Školenia a prezentácie

Ponúkam školenia so zameraním ecommerce a online marketing, kde môžem vás alebo váš tím pripraviť na dosahovanie nových výziev online.  Chcete si len vypočuť prednášku na konkrétnu tému? Stačí ma pozvať na vaše podujatie alebo do firmy. Samozrejme, neteoretizujem, ale aj realizujem spolu s našim tímom v OrchidSphere a môžete si zároveň vybrať z tejto skvelej ponuky služieb.

SEO audit webu

SEO audit je základom pre zlepšenie webu. Optimalizácia pre vyhľadávače je potrebná pre každé webové sídlo, ak ho chcete naozaj mať v poriadku. To by malo byť aj prístupné a preto analýza prístupnosti je súčasťou auditu. Web by mal byť nielen pre vyhľadávače, ale hlavne pre ľudí. SEO samotné sa neoplatí v každom prípade. Tu som písal ako spraviť SEO a kedy je to výhodné. Nemusí vrátiť, a to hlavne v prípadoch, ak to nemyslíte s internetom naozaj vážne alebo nepodnikáte online. No ak chcete vedieť, kde optimalizácia pre Google a iné vyhľadávače zlyháva, tak ide jednorázovú a rýchlo návratnú investíciu. Je dobré vedieť, kde máte chyby. Audit môže byť technický, obsahový alebo komplexný. Na výstupe dostanete návrhy riešení, ktoré programátor alebo človek na tvorbu obsahu dokáže zľahka zapracovať.

„Ak chceme mať na jednotku zvládnutú optimalizáciu pre vyhľadávače, tak budete potrebovať kvalitný SEO audit webu“

UX / UI

Užívateľská skúsenosť je prvoradá ak chcete mať viac spokojných zákazníkov alebo návštevníkov, ktorí ľahko nájdu váš skvelý obsah. Vyvarujte sa základným UX chybám, ktoré odrádzajú návštevníkov vprehliadaní stránky. Aj ak máte pekný dizajn, ale to nestačí. Dôležité sú aj rôzne prvky, ich rozmiestnenie a farebnosť. S tým súvisí užívateľské rozhranie – UI, na ktoré je vždy lepšie ak máte okrem vášho dizajnéra aj iný pohľad a k tomu samozrejme konkrétne návrhy na zlepšenie. UX a UI by mali byť naviazané na vaše strategické ciele v rámci online marketingovej stratégie.

„Detaily rozhodujú o tom, či zákazník nájde, nakúpi produkt alebo prečíta, či inak skonzumuje obsah, ktorý sme mu pripravili.“

Zvyšovanie miery konverzie

Aká je vaša miera konverzie na internetovom obchode? Ak máte nižšiu ako 2% alebo málo iných konverzií (predajov, zápisov do newsletteru a podobne), je potrebné to riešiť. Ako na to? Budete potrebovať analýzy a audit pre identifkáciu chýb na konverznej ceste zákazníka. Základom je zlepšenie prístupnosti, kvality obsahu, lepšie UX a UI. Na základe toho sa dá pripraviť plán a začať realizovať postupné zvyšovanie konverzného pomeru internetového obchodu. Postupne vieme dostať tento pomer až na 7%. Nestrácajte čas a peniaze. Nie je to vhodné každý internetový obchod. Oplatí sa hlavne zastabilizovaným eshopom, ktorý marketing ako tak funguje, ale potrebujú sa dostať na vyšší level.

„Vyššia miera konverzie dostane váš internetový obchod a predaj na novú úroveň.“

Analýza konkurencie

Chcete zistiť silné a slabé stranký konkurencie a  to aké aktivity na internete realizuje? Pri návrhu stratégie ide o veľmi podstatnú informáciu. Analyzovať viem webové riešenia konkurencie, obsah, sociálne siete, autoritu webu, spätné odkazy a iné.  Zistím čo všetko realizujú online a kde publikujú. Aké sú slabé a silné stránky ich komunikačnej alebo marketingovej stratégie. K získaniu informácií používam rôzne nástroje a medzi moje najobľúbenejšie patrí Moz. Pravidelným monitoringom konkurencie sa dajú dosiahnuť ešte výrazne lepšie výsledky.

„Konkurencia nezaháľa, viete čo robí, aby ste vedeli adekvátne prispôsobiť váš online marketing?“

Audit online marketingovej stratégie

Realizujete marketingovú stratégiu online a jej výsledky sú slabé? Aká je vaša komunikáca? Je miera návratnosti investície nižia ako 300%? Nechajte si poradiť a zlepšite svoj online biznis. Vaša agentúra aj z najlepším úmyslom nemusí odhaliť všetky možnosti, ktoré online má. Pri zle zvolenej stratégii, rozložení rozpočtu na zlé aktivity v rámci nej môžete prísť len jedným zlým rozhodnutím až o tisíce €. Tak ako som to popísal v blogu, kde porovnávam Adwords a Facebook kampaň. Nenechajte sa nachytať od marketérov alebo agentúr, aj keď ste spokojní s výsledkami. Vždy je šanča, že ste mohli získať viac.

„Pri príprave marketingovej stratégie platí viac hláv, viac rozumu.“

Analýza kľúčových slov

Základom väčšiny strategických rozhodnutí v marketingu je hore spomenutý SEO audit, analýza konkurencie a analýza kľúčových slov. Tá napovie ako robiť obsah, reklamné kampane, texty, popisy produktov a hlavne aký je náš zákazník čo hľadá, čo ho zaujíma. Analýza kľúčových slov je podstatná súčasť online marketingu, ale nie je to jednoduchá záležitosť. Ide v nej nielen o kľúčové slová, ale aby sme zistili čo nás zákazník hľadá, očakáva a ako mu vyhovieť. Je potrebné sa rozhodnúť či sa vám investícia do nej vráti, inak je lepšie používať len jednoduché spôsoby a nástroje, cez ktoré si jednoducho preveríme čo ľudia môžu hľadať a čo ich zaujíma.

Nie je len o tom zistiť, ktoré kľúčové slová a frázy je dobré používať v rámci cielenia na zákazníka, či už v obsahu na webe alebo priamo v platených reklamách vo výsledkoch vyhľadávania. Je to veľmi jednoduchý spôsob, ako získať prehľad o správaní trhu, umožňuje nám predvídať zmeny v požiadavkách a následne zmeniť na základe reálnych dopytov ponuku, napríklad, prispôsobením ponuky produktov, služieb alebo obsahu, ktorý potenciálny zákazník vyhľadáva.

Audit online aktivít a obsahu

Nielen stratégia rozhoduje a nie veľa firiem ju má. Dajú sa analyzovať aj jednotlivé súčasti toho, čo sa online robí. Je to lacnejšie a postupne viete vašu online prítomnosť zlepšovať. Ak si neviete, či sú vaše sociálne siete, SEO, blog, články, obsah, kampane realizované správne? Ak aj je obsah realizovaný správne, niekedy len nemáte šancu uspieť voči konkurencii, lebo vám chýba potenciál, rozpočet alebo zdroje. Vtedy je lepšie sa zamerať na iné aktivity online, ktoré vám za menej peňazí prinesú viac muziky. Aj preto si ich je dobré nechať zhodnotiť odborníkom.

„Nie je len dôležité robiť marketing online, ale robiť ho efektívne s cieľom vyťažiť z každej aktivity čo najviac.“

Audit ponuky realizácie služieb

Máte ponuku od rôznych dodávateľov, agentúr alebo konzultantov a neviete si vybrať? S nestranným výberom vám viem pomôcť na základe reálnych skúseností a hlavne tak, aby som nepoškodil vaše záujmy.

Inbound marketing poradenstvo a konzultácie

Postupne v online marketingu nastáva posun od interupčného marketingu, ktorý nikto z nás nemá rád a jeho výsledky sú otázne, smerom k inbound marketingu. Ten váš zákazník miluje, lebo mu zjednodušuje nákup, ponúka mu to čo hľadá a radí mu. Takmer všetko je merateľné a dajú sa dosiahnnuť v kombinácii s PR a doplnkovými reklamnými aktivitami úžasné výsledky. Získajte viac za menej.

Konzultácie poradenstvo pre social / digitálne stratégie

Aké výsledky má váš digitány marketing? Prináša vám naozaj to čo potrebujete? Meriate ho správne? Aký máte predaj zo sociálnych sietí? Na tieto aj iné otázky dostanete odpovede, stačí ma kontaktovať.

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Spoločnosť

Vaša správa