Volám sa Karol. V online marketingu som začal ako konzultant a lektor. IT a online sa venujem od roku 2002.  V roku 2011 som založil firmu, ktorá zastrešovala konzultácie, SEO, webové aplikácie, marketingovú stratégiu a online marketingové služby – Folcon. Neskôr sa z toho vyprofilovali dva projekty Madviso – online marketingová agentúra s svojím riešením Madvishop – eshop na mieru a e-commerce platforma Midasto – eshop na prenájom. Prevádzkujem cyklo a outdoor obchod a e-shop Trenujeme.sk. Hľadáme stále kolegov, partnerov a ľudí, čo by chceli s našim tímom rozvíjať tieto projekty.

Moja hlavná náplň práce je konzultant pre projekty Madviso, Midasto a Trenujeme. Sme veľmi malá firma, teda prioritne sa venujem v rámci svojej agendy projektom. Ako špecialista sa zameriavam na SEO, web, e-commerce, projektové riadenie, procesy, analýzy a marketingovú stratégiu. Pomáham firmám so svojimi viac ako 22 ročnými skúsenosťami rozbehnúť internetový obchod alebo podnikanie nielen online. Precestoval som na bicykli okolo sveta v rokoch 2013 – 2016 a navštívil 69 krajín. Cestoval som celkovo viac ako 6 rokov a videl som ako to funguje v 80+ krajinách sveta. Okrem podnikania, cestovania sa venujem sa cyklistike a športu.

V Madviso riešim všetko okolo firmy – od riadenia až po organizáciu a návrh procesov. Pre klientov navrhujem online marketingovú stratégiu a som zodpovedný za výsledky. Organizujem štruktúru marketingového oddelenia, tvorím proces a robím strategické rozhodnutia v rámci firmy. Zodpovedám za kvalitu a doručenie služieb a komunikáciu s klientom. Neustále sa učím a posúvam svoje hranice nielen ako profesionálnom živote, tak aj v osobnom. Predtým som pracoval na rôznych projektoch vo vzdelávaní,  IT, reklame, marketingu, PR a pár rokov som strávil na pozíciach ako front-end developer a web dizajnér/UX špecialista.

Pracovné skúsenosti

Aktivity realizujem posledné roky pod záštitou malej firmy Folcon, ktorej hlavná idea mala byť pomáhať rozvíjať klientom ich podnikanie s využitím online možností a robiť kvalitný marketing, či poskytovať SEO služby. Týmto som pomáhal zlepšovať predaj, či dosahovať iné ciele v rámci ich potrieb s externými partnermi alebo agentúrami. Realizoval som množstvo školení na technické alebo marketingové témy.

Online marketing, ale nie je len o realizácii služieb. Zistil som, že dôležitá je hlavne kvalita technického riešenia a samotnej platformy, na ktorej sa realizuje. Aj keď máte najlepší marketingový tím, na zlej platforme to nie je nič platné. Preto sa okrem SEO a marketingu venujeme vývoju webových a eshop riešení na mieru. Samozrejme celý čas je to o veľmi dynamickom a rýchlom vývoji v online, teda aj ja sa musím neustále na dennej báze učiť.

Pomohol som desiatkam firiem a projektov zlepšiť ich vyhľadateľnosť na webe, zvýšiť predaj nastavením lepšie marketingovej stratégie alebo optimalizáciou webu pre vyhľadávače. Zamerať sa nie je dôležité len na efektívne nastavený online marketingový mix, ale aj chyby na webe, ktoré pomôže odstrániť kvalitný audit webu. V prvom rade je potrebné vedieť problém, poznať trh, konkurenciu a následne sa dá zamerať na strategické ciele ako zvýšenie predaja, zlepšenie východiskovej pozície v online voči konkurencie alebo väčšia návratnosť investície.

Ciele

Spokojný klient a služby s pridanou hodnotou

Cieľom nie je len služby realizovať, tak aby prinášali výsledky a klient bol spokojný. Snažím sa robiť všetko, tak aby klient tomu rozumel. K tomu je potrebný osobnejší prístup, vzdelávanie a neustále vysvetlovanie. To následne pomôcť klientovi pochopiť zmysel jednotlivých aktivít a aj mu dokáže našepnúť priority v rámci vlastného podnikania.

Vzdelávanie a neustále poznávani

Zameriavam sa na vzdelávanie, lebo len to je cesta. Online marketing mi veľa dal a preto je dôležité sa o vedomosti podeliť aj s ostatnými. Samozrejme je potrebné, aby som mal čo ponúknuť, čo po viac ako 15 rokoch v IT a online nie je problém. Neustále treba poznávať, lebo najhoršie, ak sa zasekneme v slučke a jedným z týchto prostriedkov je cestovanie, ktoré otvára každému z nás nové obzory. Cestoval som po svete niekoľko rokov v rámci cestovateľského projektu World Bike Travel a verím, že môže inšpirovať iných, k realizácii šialených projektov a ideí.

Fakty

Túlal som sa po svete a objevoval som ho viac ako 6 rokov. S toho som na cese strávil takmer 3 a pol roka vkuse. Išiel som pomaly na bicykli cez viac 66 500 km. Teda mám zopár zážitkov, spoznal som zopár ľudí a mám pár fotiek. Precestoval viac viac ako 80 krajín, nielen na bicykli.

To čo robím musí mať zmysel, „hlavu a pätu“ a dávať nám to najdôležitejšie – skvelý pocit a radosť. To platí aj o športe, pohybe a tréningu.  Tréningový proces posúva moje limity ďalej, ale aj udržiava telesnú schránku pri živote. Najlepšie sa pri tréningu cítim v kopci.

Filozofia

V duši, ale aj správaním sa snažím byť liberál. Môj vzťah k organizáciam a osobám, ktoré obmedzujú slobodu, nie je pozitívny.

Hodnoty

Ako robím veci

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *