Volám sa Karol v online marketingu som začal ako konzultant a lektor. IT a online sa venujem od roku 2002.  V roku 2011 som založil firmy, ktorá zastrešovala konzultácie, SEO  a online marketingové služby – Folcon. Neskôr sa z toho vyprofilovali dva projekty Madviso – online marketingová agentúra a Midasto – eshop na mieru. Som SEO konzultant a špecialista na online marketing, ktorý vám pomôže so svojimi viac ako 13 ročnými skúsenosťami rozbehnúť internetový obchod alebo podnikanie online. Precestoval som okolo sveta a navštívil viac ako 70 krajín a venujem sa cyklistike.

V Madviso riešim všetko okolo firmy – od riadenia až po organizáciu a návrh procesov. Pre klientov navrhujem online marketingovú stratégiu a som zodpovedný za výsledky. Organizujem štruktúru marketingového oddelenia, tvorím proces a robím strategické rozhodnutia v rámci firmy. Zodpovedám za kvalitu a doručenie služieb a komunikáciu s klientom. Neustále sa učím a posúvam svoje hranice nielen ako profesionálnom živote, tak aj v osobnom. Predtým som pracoval na rôznych projektoch vo vzdelávaní,  IT, reklame, marketingu, PR a pár rokov som strávil na pozíciach ako front-end developer a web dizajnér / UX špecialista.

Pracovné skúsenosti

  • Vzdelávaniu v IT – web, produkty Microsoft a Adobe a iné  (2002)
  • Reklama, grafika, webdizajn, tvorba webu na voľnej nohe (2002)
  • Programátor Flex / Flash (2008 – 2010)
  • Konzultant – SEO a online marketing (od 2008)
  • Folcon – komplexné zastrešenie marketingu, tvorby webstránok so zameraním na ecommerce (2011)
  • Midasto – ecommerce platforma (2015)
  • Madviso – fullservisová online marketingová agentúra (2017)

Aktivity realizujem posledné roky pod záštitou malej firmy Folcon, ktorej hlavná idea mala byť pomáhať rozvíjať klientom ich podnikanie s využitím online možností a robiť kvalitný marketing, či poskytovať SEO služby. Týmto som pomáhal zlepšovať predaj, či dosahovať iné ciele v rámci ich potrieb s externými partnermi alebo agentúrami. Realizoval som množstvo školení na technické alebo marketingové témy.

Online marketing, ale nie je len o realizácii služieb. Zistil som, že dôležitá je hlavne kvalita technického riešenia a samotnej platformy, na ktorej sa realizuje. Aj keď máte najlepší marketingový tím, na zlej platforme to nie je nič platné. Preto sa okrem SEO a marketingu venujeme vývoju webových a eshop riešení na mieru. Samozrejme celý čas je to o veľmi dynamickom a rýchlom vývoji v online, teda aj ja sa musím neustále na dennej báze učiť.

Pomohol som desiatkam firiem a projektov zlepšiť ich vyhľadateľnosť na webe, zvýšiť predaj nastavením lepšie marketingovej stratégie alebo optimalizáciou webu pre vyhľadávače. Zamerať sa nie je dôležité len na efektívne nastavený online marketingový mix, ale aj chyby na webe, ktoré pomôže odstrániť kvalitný audit webu. V prvom rade je potrebné vedieť problém, poznať trh, konkurenciu a následne sa dá zamerať na strategické ciele ako zvýšenie predaja, zlepšenie východiskovej pozície v online voči konkurencie alebo väčšia návratnosť investície.

Ciele

Spokojný klient a služby s pridanou hodnotou

Cieľom nie je len služby realizovať, tak aby prinášali výsledky a klient bol spokojný. Snažím sa robiť všetko, tak aby klient tomu rozumel. K tomu je potrebný osobnejší prístup, vzdelávanie a neustále vysvetlovanie. To následne pomôcť klientovi pochopiť zmysel jednotlivých aktivít a aj mu dokáže našepnúť priority v rámci vlastného podnikania. Neustále sa učíme a aj preto som už pochopil, že nie každému sa dá vyhovieť a za kvalitu si je potrebné zaplatiť.

Vzdelávanie a neustále poznávanie

Zameriavam sa na vzdelávanie, lebo len to je cesta. Online markeitng mi veľa dal a preto je dôležité sa o vedomosti podeliť aj s ostatnými. Samozrejme je potrebné, aby som mal čo ponúknuť, čo po viac ako 15 rokoch v IT a online nie je problém. Neustále treba poznávať, lebo najhoršie, ak sa zasekneme v slučke a jedným z týchto prostriedkov je cestovanie, ktoré otvára každému z nás nové obzory. Cestoval som po svete niekoľko rokov v rámci cestovateľského projektu World Bike Travel a verím, že môže inšpirovať iných, k realizácii šialených projektov a ideí.

Fakty

  • Rodné mesto: Bratislava
  • Rok narodenia: 1983
  • Záujmy: cyklistika, cestovanie, fotografia, cykloturistika, online, marketing, hudba, koncerty, hry, príroda, hory,  šport, outdoor aktivity, tréning a jedlo

Túlal som sa po svete a objevoval som ho viac ako 6 rokov. S toho som na cese strávil takmer 3 a pol roka vkuse. Išiel som pomaly na bicykli cez viac 66 500 km. Teda mám zopár zážitkov, spoznal som zopár ľudí a mám pár fotiek. Precestoval viac viac ako 70 krajín, nielen na bicykli.

To čo robím musí mať zmysel, „hlavu a pätu“ a dávať nám to najdôležitejšie – skvelý pocit a radosť. To platí aj o športe, pohybe a tréningu.  Tréningový proces posúva moje limity ďalej, ale aj udržiava telesnú schránku pri živote. Najlepšie sa pri tréningu cítim v kopci.

Filozofia

V duši, ale aj správaním sa snažím byť liberál. Môj vzťah k organizáciam a osobám, ktoré obmedzujú slobodu, nie je pozitívny.

Hodnoty

  • Sloboda, to znamená hlavne povinnosti, potom až práva a nič ako obed zadarmo neexistuje.
  • Zdravie je pre mňa základným pilierom a riešim ho v rámci možností, ktoré mi život ponúka.
  • Žijem a robím veci s láskou.

Ako robím veci

  • Ak niečo robím, len naplno a čo dáva zmysel, inak radšej bicyklujem.
  • Musia prinášať radosť niekomu alebo mne.
  • Všetko sa snažím robiť jedinečným spôsobom v rámci svojich možností.
  • Vkladám do všetkého svoju kreativitu a snažím sa ju udržiavať na úrovni.
  • Najlepšieho ako vie, podľa svojho vedomia a svedomia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.