Google Analytics Ecommerce nastavenie

Tento krátky blog venujem nastaveniu Ecommerce v službe Google Analytics, po tom ako množstvo klientov alebo ľudí, s ktorými konzultujem v online marketingu na svojom eshope nemá túto funkciu nastavenú. Verím, že síce krátko, ale efektívne pomôžem.

Read more

Rok 2016 v skratke

Rok 2016 bol akčný a náročný rok, ale zároveň mi veľa dal nielen v rámci cestovania, ale aj vzťahov, biznisu a pohľadu na svet. Každý rok sa chystám na nejaký ten súhrn, ale nie vždy sa mi to podarí. Síce už je aprí a pár mesiacov meškám,  ale lepšie publikovať neskôr ako vôbec. Read more

SEO trendy 2017

Nie je ľahké predpovedať, čo bude v prichádzajúcom roku kľúčom k úspechu. A to aj vďaka neustálym zmenám v optimalizácii pre vyhľadávače a v online marketingu. Navyše s Google RankBrain algoritmom, ktorý ovplyvňuje výsledky vyhľadávania, to vyzerá byť ešte náročnejšia úloha.

Read more

Čo potrebujeme nielen pre úspech a nemáme toho nazvyš

Toto bude článok mimo témy, ktorým sa štandardne venujem, ale posledné mesiace sa ma viacero ľudí pýtalo, že čo by mali robiť, aby mohli získať možnosť slobodne žiť  alebo cestovať. Neviem, či som zrovna ten pravý, ale precestoval som už vyše 5 rokov a aj som niečo odpracoval, tak skúsim. Tento článok nedá odpoveď, ale prezradí, čo si myslím, že je kľúčové.

Read more

Ako môže pomôcť SEO startupom alebo malým podnikateľom

Kladiete si otázku, ako využiť SEO, ak začínate v podnikaní? Odpoviem na to, kde sa oplatí SEO využiť, ak ste startup alebo menšia firma. Nechcem tým povedať, že je to jediné, na čom záleží. Je však dobré vedieť o možnostiach, ktoré vedia výrazne naštartovať podnikanie. V článku priblížim, na čo z pohľadu SEO nezabudnúť pri reklamnej online kampani alebo realizácii obsahovej stratégie.

Read more

Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície

Tento blog nadväzuje na môj minulý video blog o kľúčových aspektoch online marketingu, ktorý sa venoval návratnosti investície v rámci online marketingu a toho čo je dôležité všeobecne, aby benefitovali všetky zúčastnené strany – teda spokojnosť zákazníka a kvalitný online marketing, ktorý neodradí. Dnes to bude venované hlavne výhodnosti v rámci tejto metriky v rámci rôznych typov spoluprác, aby som už danú tému dokončil. Read more

Návratnosť investície a orientácia na zákazníka v rámci online marketingu

Pripravil som si pre vás môj videoblog, ktorý som dal na jeden pokus bez prípravy a bez úpravy po, tak sa nezľaknite. Riešim v ňom dva základné problémy, ktoré sa dotýkajú nás všetkých – zákazníkov, marketérov a aj firmy, ktoré chcú v online priestore podnikať. Read more

Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Tento blog bude o tom, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Najčastejšie otázky a odpovede na ceste od toho, že máte myšlienku až po to ako naozaj predávať online. Read more

TechMatch Slovakia 2015 alebo ako sa robí biznis po slovensky

Päťdňová konferencia TechMatch Slovakia 2015 (organizovaná vládnou agentúrou Slovak Business Agency) patrí k najslávnejším startup konferenciám na Slovensku, no preslávila sa viac v zlom svetle ako v tom pozitívnom. Jej hlavný účel mal byť veľkolepé podujatie s cieľom pomôcť startupom. Škandál vznikol na základe nejasného predražené rozpočtu, pochybným zmluvám s rôznymi firmami a zahmleným financovaním.

Read more

Adwords vs Facebook, ktorý z nich je výhodnejší pre biznis

Nevyhadzujte peniaze len na Adwords! Zaplatíte agentúre, Google a len málo sa vráti, čo ste investovali? Je Facebook reklama častokrát najvýhodnejšia investícia? Áno, funguje to a predáva. Zisky pri Google Adwords v rámci ecommerce alebo iného segmentu môžu byť naozaj zaujímavé, ak PPC reklamu máte dobre nastavenú a optimalizujete ju na lepší výkon. No vždy sa treba zamyslieť, či neexistuje niečo výhodnejšie? V tomto článku popíšem, prečo Adwords alebo iná PPC reklama nie je vždy výhodná a je potrebné vedieť, kedy sa oplatí.

Read more

Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia.

Read more

Ako zarábať na internete a prečo to nie je vždy výhodné

Tento článok nebude úplne o marketingu, ale týka sa online. V poslednej dobe často vidím články, ktoré vytvárajú na internete ilúziu o tom, ako ľahko sa dá na internete zarobiť prostredníctvom blogovania alebo zapojenia sa do rôznych reklamných sietí s vlastným webom. Zarobiť sa dá, ale ľahké to nie je a teda ani veľmi efektívne. Read more