Efektívnejšie reklamné kampane a lepšia konverzná miera webstránok a e-shopov

Želám si kvalitnejšie a funkčné weby pre naše, vaše kampane, nech máme poriadnu konverznú mieru a ešte krajšie kreatívy pre kampane. 🙂

Ako na efektívnu marketingovú kampaň v 2024? (2023 nie každý stihol) Skôr ako investujeme tisíce eur do reklamy, ideálne je pozrieť web, ktorý kampaň bude smerovať, či spĺňa ideálne všetko alebo aspoň niečo z týchto odporúčaní:
👉 či je web plne responzívny,
👉 komunikuje vašu konkurečnú výhodu a všetky podstatné informácie v dizajne a obsahu,
👉 či sa návštevník vie len na zopár kliknutí dopytovať na vaše služby alebo stať vašim zákazníkom,
👉 webstránka alebo e-shop sa nenačítava sa pomaly,
👉 využíva kľúčové slova v obsahu na webe a v blogu,
👉 prívetivý dizajn, nie je to nevyhnutné, ale môže pomôcť.

Aj toto pomôže zvýšiť reklamných efektivitu kampaní. A ešte jeden bonus. Lepšie spracovaný web s kľúčovými slovami nezvyšuje len konverznú mieru k stanoveným cieľom. Optimalizovaý web hodnotia lepšie vyhľadávače ako Google, Bing a iné a následne získavate vyššiu organickú návštevnosť, ak tvoríte ako taký užitočný a optimalizovaný obsah na web. V našej firme marketingová agentúra Madviso pomáhame riešiť firmám komplexne reklamné kampane, marketing a vývoj optimalizovaných webstránok a e-shopov.

Zdieľaj:

Články

Ako zvýšiť predaj na novom e-shope

Ako rozbehnúť predaj na novom e-shope

V tomto krátkom článku spíšem niekoľko tipov pre začínajúcich e-shopistov. Je vhodný pre ľudí čo plánujú alebo už začali s predajom na e-shope, ale vykročili

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov

V tomto článku rozpíšem nielen základné informácie o analýze kľúčových slov, ktorá má veľmi veľa možností využitia. V zjednodušenom význame ide o prieskum hľadanosti kľúčových