Možnosti spolupráce v biznise a ich návratnosť investície

Tento blog nadväzuje na môj minulý video blog o kľúčových aspektoch online marketingu, ktorý sa venoval návratnosti investície v rámci online marketingu a toho čo je dôležité všeobecne, aby benefitovali všetky zúčastnené strany – teda spokojnosť zákazníka a kvalitný online marketing, ktorý neodradí. Dnes to bude venované hlavne výhodnosti v rámci tejto metriky v rámci rôznych typov spoluprác, aby som už danú tému dokončil. Read more

Návratnosť investície a orientácia na zákazníka v rámci online marketingu

Pripravil som si pre vás môj videoblog, ktorý som dal na jeden pokus bez prípravy a bez úpravy po, tak sa nezľaknite. Riešim v ňom dva základné problémy, ktoré sa dotýkajú nás všetkých – zákazníkov, marketérov a aj firmy, ktoré chcú v online priestore podnikať. Read more

Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Tento blog bude o tom, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Najčastejšie otázky a odpovede na ceste od toho, že máte myšlienku až po to ako naozaj predávať online. Read more

Adwords vs Facebook, ktorý z nich je výhodnejší pre biznis

Nevyhadzujte peniaze len na Adwords! Zaplatíte agentúre, Google a len málo sa vráti, čo ste investovali? Je Facebook reklama častokrát najvýhodnejšia investícia? Áno, funguje to a predáva. Zisky pri Google Adwords v rámci ecommerce alebo iného segmentu môžu byť naozaj zaujímavé, ak PPC reklamu máte dobre nastavenú a optimalizujete ju na lepší výkon. No vždy sa treba zamyslieť, či neexistuje niečo výhodnejšie? V tomto článku popíšem, prečo Adwords alebo iná PPC reklama nie je vždy výhodná a je potrebné vedieť, kedy sa oplatí.

Read more

Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia.

Read more

Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?

Rozmýšľate ako svoj web alebo online biznis posunúť vpred. Váš známy vám odporučil SEO ako jednu z možností alebo ste našli zaujímavý článok o tom, ako vám optimalizácia pomôže. Navyše ste o tom začali rozmýšľať? Tak tento článok je práve pre vás. Prvá rada znie, zabudnite na SEO a myslím to úplne vážne.

Read more