Adwords vs Facebook, ktorý z nich je výhodnejší pre biznis

Nevyhadzujte peniaze len na Adwords! Zaplatíte agentúre, Google a len málo sa vráti, čo ste investovali? Je Facebook reklama častokrát najvýhodnejšia investícia? Áno, funguje to a predáva. Zisky pri Google Adwords v rámci ecommerce alebo iného segmentu môžu byť naozaj zaujímavé, ak PPC reklamu máte dobre nastavenú a optimalizujete ju na lepší výkon. No vždy […]

Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia.

Ako zarábať na internete a prečo to nie je vždy výhodné

Tento článok nebude úplne o marketingu, ale týka sa online. V poslednej dobe často vidím články, ktoré vytvárajú na internete ilúziu o tom, ako ľahko sa dá na internete zarobiť prostredníctvom blogovania alebo zapojenia sa do rôznych reklamných sietí s vlastným webom. Zarobiť sa dá, ale ľahké to nie je a teda ani veľmi efektívne.

Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?

Rozmýšľate ako svoj web alebo online biznis posunúť vpred. Váš známy vám odporučil SEO ako jednu z možností alebo ste našli zaujímavý článok o tom, ako vám optimalizácia pomôže. Navyše ste o tom začali rozmýšľať? Tak tento článok je práve pre vás. Prvá rada znie, zabudnite na SEO a myslím to úplne vážne.

Čo je inbound marketing a správna online stratégia

Internet sa vďaka svojej slobode bez hraníc rozvíja, najväčšie limitácie prináša naša predstavivosť, možnosti, schopnosti a zručnosti. Internet napreduje míľovými krokmi a s ním aj online marketingové techniky. Tie môžeme rozdeliť na inbound a outbound.

Mikrostránky a ich plusy pre online podnikanie

V online marketingu môžu byť jednou so súčastí online kampaní alebo celkovej stratégie aj mikrostránky alebo mini webové stránky. No nie vždy sú pre nás výhodné alebo nie sú správnym riešením na ceste k dosiahnutiu cieľa. Ponúkajú výhody, ale zároveň môžu byť príťažou pri nesprávnom použití. Je dôležité vedieť kedy ich použiť, a práve tomu […]

Analýza kľúčových slov a koncept tém vhodný pre eshopy

V tomto článku rozpíšem nielen základné informácie o analýze kľúčových slov, ktorá nám umožní spoznať zákazníka, jeho potreby a prípadný zámer. Spomínam aj koncept tém, ktorý sa hodí hlavne pre začínajúce eshopy. Tie sa často trápia s tým ako merať výsledky a návratnosť investícií alebo práce investovanej do jednotlivých kanálov.  Miesto zameriavania sa na množstvo […]

Štruktúra URL adresy? 8 tipov na čo nezabudnúť

URL – hypertextový odkaz je základným prvkom webovej stránky a pri akomkoľvek webovom projekte zohráva dôležitú súčasť. URL prepája webové stránky a zdroje na internete. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. V tejto oblasti by sa mali vedieť orientovať nielen firmy, ktoré sa venujú vývoju webových stránok alebo internetových riešení. Je to vhodné aj pre blogerov, […]

Štát ako dobrovoľne príspevková organizácia alebo firma

Prehupli sme sa z 20. do 21. storočia všetko sa mení. Technológie, ľudia a ich spôsob života a všetko sa zjednodušuje. Všetko okrem štátneho aparátu, ktorý bujnie a prerastá nám nekontrolovateľne cez hlavu a snaží sa čo najviac starať sa do nášho osobného života. 21. storočie by malo hlavne priniesť zásadnú zmenu v spoločnosti vo vzťahu medzi občanom a štátom. […]