Google Analytics Ecommerce nastavenie

Tento krátky blog venujem nastaveniu Ecommerce v službe Google Analytics, po tom ako množstvo klientov alebo ľudí, s ktorými konzultujem v online marketingu na svojom eshope nemá túto funkciu nastavenú. Verím, že síce krátko, ale efektívne pomôžem.

Read more

Návratnosť investície a orientácia na zákazníka v rámci online marketingu

Pripravil som si pre vás môj videoblog, ktorý som dal na jeden pokus bez prípravy a bez úpravy po, tak sa nezľaknite. Riešim v ňom dva základné problémy, ktoré sa dotýkajú nás všetkých – zákazníkov, marketérov a aj firmy, ktoré chcú v online priestore podnikať. Read more

Analýza kľúčových slov a koncept tém vhodný pre eshopy

V tomto článku rozpíšem nielen základné informácie o analýze kľúčových slov, ktorá nám umožní spoznať zákazníka, jeho potreby a prípadný zámer. Spomínam aj koncept tém, ktorý sa hodí hlavne pre začínajúce eshopy. Tie sa často trápia s tým ako merať výsledky a návratnosť investícií alebo práce investovanej do jednotlivých kanálov.  Miesto zameriavania sa na množstvo „longtail“ výrazov, ktoré je komplikované a nákladné vyhodoncovať, sa môžem zamerať len na dané okruhy, ktorých výkon viem jednoducho merať. Read more