SEO

Ako môže pomôcť SEO startupom alebo malým podnikateľom

Kladiete si otázku, ako využiť SEO, ak začínate v podnikaní? Odpoviem na to, kde sa oplatí SEO využiť, ak ste startup alebo menšia firma. Nechcem tým povedať, že je to jediné, na čom záleží. Je však dobré vedieť o možnostiach, ktoré vedia výrazne naštartovať podnikanie. V článku priblížim, na čo z pohľadu SEO nezabudnúť pri reklamnej online kampani alebo realizácii obsahovej stratégie. […]

Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Dnešný blog zameriam na to, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. […]

Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia. […]

Ako spraviť SEO aneb je to pre mňa výhodné?

Rozmýšľate ako svoj web alebo online biznis posunúť vpred. Váš známy vám odporučil SEO ako jednu z možností alebo ste našli zaujímavý článok o tom, ako vám optimalizácia pomôže. Navyše ste o tom začali rozmýšľať? Tak tento článok je práve pre vás. Prvá rada znie, zabudnite na SEO a myslím to úplne vážne. […]

Analýza kľúčových slov a koncept tém vhodný pre eshopy

V tomto článku rozpíšem nielen základné informácie o analýze kľúčových slov, ktorá nám umožní spoznať zákazníka, jeho potreby a prípadný zámer. Spomínam aj koncept tém, ktorý sa hodí hlavne pre začínajúce eshopy. Tie sa často trápia s tým ako merať výsledky a návratnosť investícií alebo práce investovanej do jednotlivých kanálov.  Miesto zameriavania sa na množstvo „longtail“ výrazov, ktoré je komplikované a nákladné vyhodoncovať, sa môžem zamerať len na dané okruhy, ktorých výkon viem jednoducho merať. […]

Štruktúra URL adresy? 8 tipov na čo nezabudnúť

URL – hypertextový odkaz je základným prvkom webovej stránky a pri akomkoľvek webovom projekte zohráva dôležitú súčasť. URL prepája webové stránky a zdroje na internete. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. V tejto oblasti by sa mali vedieť orientovať nielen firmy, ktoré sa venujú vývoju webových stránok alebo internetových riešení. Je to vhodné aj pre blogerov, médiá na internete a firmy, ktoré si webovú stránku nechávajú vytvárať, teda klientov. Tí by mali vedieť, čo majú od dobre spraveného webu očakávať. Na Slovensku je stále veľa internetových obchodov a webových stránok s nesprávnym tvarom, čitateľnosťou alebo štruktúrou URL adries. Príde mi to ako menšia záhada – po toľkých rokoch, čo sú základné veci známe a na internete neustále opakované. Preto je vždy dobré mať na pamäti to, na čo pri tvorbe skvelých URL adries nesmieme zabudnúť. […]