Ako vybudovať úspešný eshop, ak začínate

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment ecommerce. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude nakupovať online, a preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú eshop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča. Tento blog bude o tom, ako vybudovať úspešný eshop, čo je častá otázka každého majiteľa alebo marketéra. Najčastejšie otázky a odpovede na ceste od toho, že máte myšlienku až po to ako naozaj predávať online. Read more

Aké SEO a marketingové chyby robia najčastejšie médiá na internete

Marketing online je veľmi náročný a rýchlo sa vyvíjajúci segment. Rýchlo napreduje samotný internet, technológie, ale aj vzniká a zaniká množstvo formátov, ktoré sú jeho súčasťou. Tie sú hlavným nosičom posolstva a informácie, teda obsahu v rôznych formách. Formáty sa k ľuďom dostávajú cez rôzne kanály, ktoré sa tiež často menia.

Read more

Čo je inbound marketing a správna online stratégia

Internet sa vďaka svojej slobode bez hraníc rozvíja, najväčšie limitácie prináša naša predstavivosť, možnosti, schopnosti a zručnosti. Internet napreduje míľovými krokmi a s ním aj online marketingové techniky. Tie môžeme rozdeliť na inbound a outbound.

Read more